štvrtok 12. decembra 2013

Dve radosti

včerajšieho dňa.

Bola som zase na pár dní v Prahe. Tam som sa stretla s kamarátkou, ktorá mi darovala anjela. Tento rok ich firma podporila chránenú dielňu, kde tvorili takýchto anjelov:
Spočiatku mi prišiel strašne nemotorný, veľký, ale keď som sa nad ním zamyslela a zahľadela mu do tváre, čím ďalej tým viac sa mi zdá taký presne akurát. Páči sa mi. Zatiaľ bude tróniť nad krbom.

Druhou radosťou bol balíček od Zuzany, ktorý ma čakal doma po návrate. Veľmi príjemné prekvapenie. Už len z toho dôvodu, že vám človek daruje niečo len tak, bez akejkoľvek výmeny, sviatku.

Dostala som od nej krásne slniečko, ktoré asi zavesím na okno. (Aj keď mi napadlo, že by to bol aj skvelý ihelníček.) Ale najprv to okno musím umyť. :D A tiež štyri hviezdičky. Mohli by slúžiť ako podšálky, ale to až neskôr, keď sa tu bude slušne stolovať. :) Zuzano, vďaka Ti!!! Bolo to krásne prekvapenie.

Prajem všetkým pokojný čas plný krásnych okamihov.

PS: zabudla som na tretiu radosť...keď o pol štvrtej v noci prišiel domov manžel. :) Čakala som ho až dnes večer. Hihi. Tak to bola udalosť vskutku najviac prekvapivá. Že sa mu chcelo o polnoci cestovať. Čo na tom, že ma zobudil a nevedela som zaspať!! :D Hihi. Bola som nesmierne rada, že nie som sama doma.

4 komentáre:

  1. Ahoj Majo, to sluníčko je jehelníček, když tak ráda a hodně šiješ:-) chtěla jsem ti poslat něco pro štěstí a pro radost. Jsem ráda, že jsme se na netu "potkaly". ahoj Zuzana Jo a kolegyně má od syna ze školy jehelníček i s jehlami pověšený na kličce okna - a tak vždycky ví, kde najde jehlu....a může zavzpomínat na dětství svého syna. Já mám jehelníček na poličce:-) a sluníčko si pověsím na skřínku k šicímu stroji.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ja veru neviem, či veľa a rada. :D Ale ono sa to tak nejako zomelie, niekto ma na niečo navnadí a skončím s ihlou v ruke napriek tomu, že si za každým zdarným koncom poviem, už nikdy viac. :D

      Odstrániť
  2. Majo to je prima tolik radosti:-))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu, milé slovo a prajem príjemný čas. :)